Splošni pogoji poslovanja

 
Splošni pogoji spletnega mesta Cartbyvesna.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ( ZVPot- UPB2) na podlagi priporočil GZS za e-poslovanje.
 
Prodajni pogoji določajo pravice in obveznosti kupcev pri naročanju izdelkov, ki so na voljo na spletni strani Cartbyvesna.si, ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
 
Celotna vsebina spletne strani, ne glede na obliko ( besedila, slike, filmi, zvoki itd ) je zaščitena z avtorskimi pravicami. Vsebine spletne strani se ne smejo uporabljati za drug namen kot za uporabnikovo osebno gledanje, razen če ponudnik predhodno pisno in izrecno dovoli drugače.
V primeru zlorabe uporabnik kazensko in materialno odgovarja.
 
Z uporabno spletne strani Cartbyvesna.si uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami splošnih pogojev. V primeru, da se s temi splošnimi pogoji ne strinjate, vas pozivamo, da nemudoma prenehate z dostopanjem do spletne strani.
 
Preberite si splošne pogoje in našo politiko zasebnosti, katera se nanaša na vašo zasebnost in osebne podatke.
 
Skladno z določbami 32. člena ZIsRPS je obvezno obveščanje potrošnikov s strani ponudnikov:
 
(1) Ponudnik pred sklenitvijo pogodbe na svoji spletni strani in v splošnih pogojih poslovanja, če jih ima, jasno, enostavno in razumljivo seznani potrošnika,
katerega izvajalca IRPS priznava kot pristojnega za reševanje spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom. Ponudnik objavi vsaj firmo,
elektronski naslov in telefonsko številko priznanega izvajalca IRPS oziroma izvajalcev IRPS.
(2) Ponudnik, ki ne priznava nobenega izvajalca IRPS, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu s tem zakonom,
potrošnika na to posebej opozori na svoji spletni strani in v splošnih pogojih poslovanja, ali na drug primeren način, če nima spletne strani in
 splošnih pogojev poslovanja.
(3) Ponudniki, ki se ukvarjajo s spletno prodajo ali spletnimi storitvami, na svoji spletni strani objavijo elektronsko povezavo na platformo za SRPS.
 
Spletna trgovina
 
  • Uporabnik lahko nakupuje preko spletne strani, ki je dostopna preko povezave: .si
  • zapisani splošni pogoji, so sestavni del pogodbenega razmerja med ponudnikom in kupcem- kupoprodajna pogodba.
  • Z registracijo na spletno stran ali z naročilom preko spletne trgovine, uporabnik potrjuje, da razume in sprejema splošne pogoje.
  • Za nakup v spletni trgovini, se uporabniku ni potrebno registrirati.
  • Informacije, ki jih najdete v spletni trgovini ( opis izdelkov, fotografije, so simbolične. Odstopajo lahko barvne nianse in vzorci).
 Pridružujemo si pravice do manjših sprememb v opisu izdelka, brez obveznosti obveščanja uporabnika.
  • Ponudbe na strani so količinsko in časovno omejene. Količine zalog na spletni strani so informativne in se lahko spremenijo brez obvestila.
  • Za izdelke na zalogi je čas dobave 3-5 delovnih dni. Med vikendi ni dostave. Če kupec v dveh dneh po določenem roku ne prejme pošiljke, naj o tem nemudoma obvesti ponudnika na elektronski naslov cartbyvesna.si ali na telefonsko številko 040894578 za nadaljnje ugotavljanje zakaj kupec pošiljke še ni prejel.
 
PODATKI PODJETJA
 
Cart Vesna Vaukan s.p.
Nicina 19
2391 Prevalje
Davčna številka podjetja: 43416756
Matična številka:8196249000
 
 
CENE IN DAVKI
Vse cene so v €. Ponudnik ni zavezanec za DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost. Cena izdelka se lahko spremeni glede na dodaten čas dela in porabljen material.
Cene artiklov ne vključujejo stroškov dostave oziroma poštnine.
Ti so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.
 
Ponudniku trgovina omogoča naslednje načine plačila :
 
-s plačilno oziroma kreditno kartico ( Maestro/Mastercard, Visa, American Express)
-z nakazilom na račun upravitelja Cartbyvesna.si po ponudbi / predračunu
 
Plačevanje preko našega plačilnega sistema je varno, saj ustreza varnostnim standardom.
 
 
POSTOPEK NAKUPA
 
V postopku nakupa so kupcu na voljo naslednji koraki:
 
1. Prijava v spletno trgovino z uporabo elektronskega naslova ali uporabniškega gesla, če je kupec že predhodno ustvaril uporabniški račun.
 
2. Iskanje posameznega izdelka v ponudbi izdelkov v spletni trgovini.
 
3. Izbor izdelka za nakup.
 
4. Dodajanje izbranega izdelka za nakup v nakupovalno košarico.
 
5. Določitev količine izdelka za nakup v nakupovalni košarici.
 
6. Pregled cene izbranega izdelka v izbrani količini, vključno z obračunanim davkom, če se ta računa.
 
7. Izbor načina dostave izdelka.
 
8. Izbor načina plačila.
 
9. Pregled naročila z izbranim načinom dostave izdelka in obračunanimi stroški dostave.
 
10. Potrditev in oddaja naročila, ki predstavljata zaključek nakupa.
 
 
Kupec tako ponudniku plača blago, nakar kupec prejme elektronsko pošto s potrditvijo naročila in računom v elektronski obliki.
 Skupaj s prejetim blagom pa kupec dobi tudi račun v fizični obliki.
 
 
RAČUN
 
Ponudnik kupcu ob nakupu izda račun, ki mu ga pošlje v elektronski obliki po potrditvi naročila, kasneje skupaj z blagom pa mu pošlje še račun v fizični obliki.
 Račun mora vsebovati jasno razčlenjene stroške in obvestilo o pravici do odstopa od nakupa z vrnitvijo kupljenega izdelka, če je to potrebno in mogoče.
 
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom, torej kupcem, je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo –
 takrat kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kakor za kupca.  Kupoprodajno pogodbo torej predstavlja nakupno naročilo v elektronski obliki, ki ga ponudnik hrani na svojem strežniku. Kupcu je kupoprodajna pogodba v vsakem trenutku dostopna v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba mora biti vselej napisana v slovenskem jeziku.
 
 
VARNOST NAKUPA
 
Ponudnik uporablja tehnološka in organizacijska sredstva, ki so ustrezna za zaščito prenosa osebnih podatkov in plačil.
Prav tako ponudnik uporablja tehnološka in organizacijska sredstva, ki so ustrezna za shranjevanje osebnih podatkov in plačil.
 
Za varnost je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer na način da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena ter gesla,
 pa tudi za ustrezno programsko in protivirusno zaščito svojega računalnika oziroma telefona.
 
 
STROŠKI DOSTAVE
 
Stroški dostave za Slovenijo znašajo 3,90 €. Dostava za nakupe v vrednosti nad 70 € je brezplačna.
 
 
OBRAVNAVA POŠKODOVANIH POŠILJK
 
Če je potrošnik ob prevzemu pošiljke opazil, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali so prisotni znaki odprtja,
lahko potrošnik vloži postopek odškodnine pri podjetju Pošta Slovenije.
 
 
PREKLIC NAROČILA
 
Ko uporabnik odda naročilo, prejme elektronsko pošto o potrditvi prejema naročila. Uporabnik ima pravico naročilo preklicati,
preden prejme elektronsko obvestilo ponudnika, da je bila pošiljka odposlana. Za preklic naročila pošlje uporabnik ponudniku elektronsko sporočilo.
 Zahteva za preklic mora vsebovati ime in priimek uporabnika, naslov, številko naročila in datum naročila, v zadevi ( e- pošta), mora biti napisano:
PREKLIC NAROČILA in ŠTEVILKA NAROČILA, katera je zapisana v glavi potrditve naročila, ki jo dobite na vaš spletni naslov takoj po potrditvi/oddaji naročila.
 
 
ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO IZDELKOV
 
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe,
 ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku,
 določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).
 
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu
 obvestila  o odstopu pogodbe vrne vsa prejeta plačila. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik,
 razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
 
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga dokler potrošnik ne predloži dokazila,
da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
 
 
Izdelek, katerega želite vrniti, mora biti :
 
-neuporabljen, nenošen, čist in nepoškodovan, s pritrjenimi etiketami in v originalni embalaži,
-izdelke, ki so prodani v originalni embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami
-če ste izdelek že začeli uporabljati, odstop od pogodbe in vračilo izdelka več ni mogoč.
-Priporočamo, da previdno odprete embalažo in jo obdržite v nespremenjenem stanju, na izdelku pa obdržite pritrjene etikete, dokler niste prepričani,
da je izdelek ustrezen. Pri nakupu oblačil, ustrezno velikost preverite s pomerjanjem čez druga oblačila, ne na golo kožo,
pazite tudi na puščanje sledov ličil in pudra.
 
-v zvezi povpraševanja po dodatnih informacijah pričakujemo vaše sporočilo na elektronski naslov : cartbyvesna.si ali na spodnji naslov:
 
 
Cart Vesna Vaukan s.p.
Nicina 19
2391 Prevalje
Slovenija
 
Izdelek, ki vam ne ustreza pošljite na spodnji naslov. Izdelku priložite kopijo originalnega računa in nanj napišite številko vašega transakcijskega računa,
na katerega vam bomo najkasneje v roku 30 dni po odstopu za ta izdelek nakazali vsa prejeta plačila, ki so bila potrošniku zaračunana ob sklenitvi pogodbe
( oddaji naročila). Vračilo kupnine v gotovini ni mogoče.
 
Pri vračilih izdelkov, plačanih z kreditno kartico, vrnemo kupnino za vrnjen izdelek na kreditno kartico.
Pri vračilih izdelkov, ki so bili plačani z nakazilom na račun, vrnemo kupnino na vaš transakcijski račun.
 
 
Stroške povezane z vračilom blaga nosi uporabnik. Uporabnik mora izdelke vrniti nepoškodovane.
 
Izdelki narejeni po naročilu:
 
Izdelki, ki so bili narejeni izključno po željah stranke, niso predmet vračila na podlagi 43č. člena Zakona o varstvu potrošnikov.
Le-ta določa, da potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri  pogodbah o blagu, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika
in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.
 
 
Kdaj je napaka stvarna?
 
Na podlagi 37. člena ZVPot je napaka stvarna:
“1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.”.
 
Postopek uveljavljanja stvarne napake:
 
V skladu z ZVPot mora kupec prodajalca obvestiti o stvarni napaki v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita in podati natančen opis napake skupaj
 z reklamacijskim obrazcem . Kupec mora prodajalcu omogočiti pregled izdelka s stvarno ali prikrito napako.
 
Prodajalec ne odgovarja za stvarno napako, ko pretečeta dve leti, odkar je bila stvar izročena kupcu.
Če je kupec pravilno obvestil prodajalca o stvarni napaki, ima pravico, da od prodajalca zahteva:
 
1. odpravo napake ALI
2. vračilo kupnine ALI
3. izdajo dobropisa.
 
Možnost izbire ima kupec in prodajalec mora to upoštevati. Prodajalec kupcu zamenja izdelek ali vrne kupnino najkasneje v roku 14 dni od prejema reklamacije.
 Če se prodajalec ne strinja s stvarno napako oziroma o njej obstaja spor, mora prodajalec kupcu v enakem roku podati pisen ugovor. Prodajalec se zavezuje,
 da bodo vsi izdelki z naslova reklamacije zamenjani ali bo povrnjena kupnina na TRR kupca ali bo kupcu izdan dobropis za naslednji nakup.
 
 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
 
Samostojna podjetnica Cart Vesna Vaukan s.p. skladno z določbami relevantne zakonodaje ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških
 sporov kot pristojnega za reševanje potrošnikih sporov, ki bi jih potrošnik lahko sprožil v skladu z veljavnim Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov
(Uradni list RS, št. 81/15).
 
Skladno z določbami relevantne zakonodaje objavljamo elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta
in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter sprememb Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
 
 
ZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI
 
 
Ponudnik ne zagotavlja točnosti, pravilnosti vsebine objavljene na spletni strani, niti ne prevzema odgovornosti za škodo ,
 ki bi jo utegnil utrpeti uporabnik zaradi zanašanja na objavljene vsebine.
 
Podjetje odgovarja za celotno vsebino besedil in fotografij, objavljenih na naši spletni strani.
 
Uporabnik si mora zagotoviti ustrezno zaščito opreme pred vstopom v spletno trgovino.
 
Ponudnik si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočit dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja,
 kar pomeni tudi onemogočanje ali oviro za uporabo spletne trgovine. Ponudnik ni odgovoren za povrnitev morebitne izgube, škode ali stroškov ( škoda), ki jih ima uporabnik zaradi prenehanja delovanja spletne trgovine.
 
Ponudnik od trenutka oddaje pošiljke z naročenim blagom na pošto ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke. Prav tako ponudnik ne odgovarja v primerih, ko pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja.
V kateremkoli od naštetih primerov mora kupec sprožiti postopek za reklamacijo pri dotični dostavni službi.
 
Slikovni material je last spletne trgovine Cartbyvesna.si ali njenih dobaviteljev. Fotografije so simbolične in ni nujno, da zagotavljajo lastnosti izdelka.
 
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o izdelkih, ki jih napišejo obiskovalci spletne trgovine Cartbyvesna.si .
 Ponudnik lahko mnenja pred objavo pregleda in lahko zavrne tista mnenja, ki so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik se odvezuje odgovornosti za informacije v mnenjih, prav tako se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
 
 
PIŠKOTKI
 
 
– pravna podlaga : spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah ( Uradni list št. 109/2012), ki j ezačel veljati v začetku 2013, je prinesel nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.
 
– kaj so piškotki? Piškotek je majhna datoteka, običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naložijo na uporabnikov računalnik,
ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.
 
– zakaj se uporabljajo? Piškotki služijo prilagajanju spletnih vsebin po uporabnikovih željah in optimizaciji uporabe spletne strani.
 
 Služijo tudi pri pripravi aninomnih statističnih podatkov, ki nam pomagajo razumeti uporabnikovo uporabo spletne strani in pripomorejo k izboljšavi vsebine spletne strani brez osebnega izpostavljanja uporabnika.
 
 
– shranjevanje piškotkov : piškotki se lahko shranijo različno dolgo.
 
– začasni ali sejni piškotki na vaši napravi ostanejo do odjave iz spletnega brskalnika, nato se izbrišejo.
 
– trajni ali shranjeni piškotki na vaši napravi ostanejo tekom celotnega časovnega intervala, ki je določen v parametrih piškotka,
 ali dokler je uporabnik lastnoročno ne izbriše.
 
– vrste piškotkov : nujno potrebni piškotki ( ti omogočajo uporabo nujnih komponent za pravilno delovanje spletne strani), izvedbeni piškotki
( ti piškotki zbirajo podatke o načinu o načinu uporabe spletne  z namenom izboljšanja delovanja spletne strani. Ti piškotki ne zbirajo informacij,
 ki bi omogočile identifikacijo uporabnika), funkcionalni piškotki (ti piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše izbrane možnosti ( vaše uporabniško ime, regijo)in uporabniku zagotavljajo naprednejše in bolj personalizirane funkcije. Ti piškotki omogočajo sledenje vaši dejavnosti na spletni strani),  ciljni in oglasni piškotki ( te piškotke najpogosteje uporabljajo tretje strani ( oglaševalska in družabna omrežja) z namenom prikazovanja ciljnih oglasov in merjenje učinkovitost oglasov).
 
– upravljanje piškotkov : piškotke lahko nadzirate in upravljate v nastavitvah spletnega brskalniki, ki ga uporabljate. Uporabnik se sam odloči,
 ali dovoli shranjevanje piškotkov na svojem računalniku, piškotke pa lahko kadarkoli odstrani, če so piškotki omogočeni. Za navodila, kako upravljati piškotke, se obrnite na navodila vašega brskalnika.
 
 
 
Darilni bon Cart
 
Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Cart proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona).  Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec Cart pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za artikle, ki so naprodaj v spletni trgovini Cartbyvesna.si .
Po dogovoru se lahko pošlje tudi bon v tiskani obliki.
 
Darilni bon je možno kupiti v spletni trgovini Cartbyvesna.si  Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov,razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 1 leto od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
 
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti enaka ali višja od vrednosti darilnega bona.
 
 
Uporaba darilnega bona:
 
Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
 
V polje Darilni bon ali Koda kupona za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Unovči kupon. Če želite unovčiti več bonov, ločite posamezne kode s presledkom ali vejico.
 
Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
 
Nato samo še oddate spletno naročilo.
 
 
Promocijske kode
 
 
Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu. Aktivno promocijsko kodo občasno oziroma pri večjem nakupu priložim v paket. Promocijsko kodo lahko unovčite že pri naslednjem nakupu. Uporabite jo lahko samo enkrat. Koda ni prenosljiva na drugo osebo.
 
Uporaba promocijske kode:
 
– Izberite želene artikle in jih dajte v košarico, nato pa nadaljujte z oddajo naročila. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
 
– V polje Darilni bon ali koda kupona vnesite kodo in jo potrdite s klikom na UUnovči kupon. Za nakup enega artikla je možno uveljaviti le eno kodo. Vsako kodo lahko uporabite le za en artikel, ki ustreza pogojem za popust.
 
– Ko vpišete kodo, se vrednost popusta avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati. Nato samo še končate naročilo.
 
– Kode za akcijske ponudbe ni možno združevati ali jih uporabljati skupaj s kodami za popuste.
 
 
Pravila nagradnih iger
 
 
Opredelitev pojmov
 
Organizator nagradne igre je Cart by Vesna. Udeleženec nagradne igre je fizična oseba, ki v sodeluje v razpisanih nagradnih akcijah.
 
Dobitnike nagrad določi funkcija računalniškega izbora naključno ali jih določi komisija organizatorja.
 
Pravica sodelovanja v nagradni igri (in ostalih podelitvah artiklov ali bonov) je dopolnjenih najmanj 18 let oz. polnoletnost.
 
Udeleženci nagradne igre so lahko fizične osebe, ki so državljani Republike Slovenije. V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, zaposlene pri organizatorju nagradne igre ter osebe zaposlene pri drugih pravnih osebah, povezanih z izvedbo te nagradne igre. Pravne osebe ne morejo biti udeleženec nagradne igre.
 V nagradni igri ne morejo sodelovati osebe, ki ne sprejmejo pravil nagradne igre. Šteje se, da je udeleženec sprejel pravila nagradne igre s tem, ko je sodeloval v razpisani nagradni igri.
 
Pravila sodelovanja v nagradni igri:
 
Za sodelovanje v nagradni igri ni potreben nakup storitev ali proizvodov organizatorja nagradne igre.
 
 
Nagradno žrebanje
 
V žrebanju lahko sodelujejo vsi udeleženci nagradne igre. En udeleženec lahko v nagradnem žrebanju sodeluje samo enkrat. Rezultat žreba je dokončen. Pritožba ni mogoča.
 Dobitnik bo o prejetju in načinu prevzema nagrade obveščen po elektronski pošti.
 
Obveznosti izžrebanca
 
Izplačilo nagrade v gotovini ni možno, ravno tako je ni mogoče zamenjati za drug artikel.
 
Dobitnik je dolžan organizatorju nagradne igre v pisni obliki (e-pošta) posredovati svoje osebne podatke – ime, priimek, naslov, e-naslov in telefonsko ter davčno številko, vse najkasneje v dveh dneh po prejemu obvestila, da je dobitnik nagrade.
 
Plačilo vseh davkov od nagrad (vključno z DDV-jem) je odgovornost organizatorja. Organizator bo dobitnikom nagrad poslal potrdilo v skladu z zakonom o dohodnini in pravilnikom o dostavi podatkov za odmero dohodnine. Nagrajenec je dolžan prijaviti vrednost nagrade v napoved za odmero dohodnine.
 Ob prevzemu nagrade je nagrajenec dolžan izpolniti izjavo o prevzemu nagrade. Organizator ni odgovoren za davke, ki se lahko pojavijo v povezavi s kakšnimi drugimi nagradami. 
V kolikor nagrajenec ne izpolni vseh obveznosti, se šteje, da nagrajenec nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do nagrajenca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen. Nagrade niso prenosljive.
 
V kolikor organizator nagradne igre v roku dveh (2) delovnih dni od trenutka, ko dobitnik pošlje obvestilo o tem, da je bil izžreban, iz katerega koli razloga (npr.: dobitnik izjavi, da nagrade ne želi sprejeti, naslov ali elektronski naslov je nepopoln ali napačen ipd.) ne prejme vseh potrebnih podatkov ter izjave, da želi prejeti nagrado, se šteje, da dobitnik nagrade ne želi sprejeti ter je tako organizator v razmerju do izžrebanca prost vseh obveznosti po tej nagradni igri in pridobi pravico z nagrado razpolagati v kakršenkoli drug namen.
 
Varstvo osebnih podatkov
 
Organizator nagradne igre vse osebne podatke, ki jih ob izvedbi nagradne igre pridobi od udeležencev, varuje v skladu s predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov.
Organizator sme osebne podatke, pridobljene od udeležencev uporabljati izključno za namene, za katere so bili pridobljeni. Udeleženec nagradne igre soglaša, da mu organizator lahko pošilja obvestila v zvezi s ponudbo organizatorja. Udeleženec oziroma njegov skrbnik ali zakoniti zastopnik lahko kadarkoli prekliče svoje soglasje za uporabo osebnih podatkov, pridobljenih v nagradni igri za namene neposrednega trženja. 
 
Organizator nagradne igre si pridržuje pravico, da podelitev nagrad organizira kot javni dogodek. S sodelovanjem v nagradni igri udeleženec dovoljuje, da se njegovo ime in naslov uporabijo v avdio, foto in video materialu organizatorja nagradne igre. Izžrebanec dovoljuje organizatorju nagradne igre objavo svojih osebnih podatkov v sredstvih javnega obveščanja in na svetovnem spletu z namenom obveščanja o rezultatih žrebanja oziroma prevzema nagrade.
 
Objava pravil nagradne igre
 
Udeleženci nagradne igre z oddajo svojih podatkov prek vnosne forme na tej strani soglašajo, da so s pravili seznanjeni in se zavezujejo, da bodo ravnali v skladu s pravili nagradne igre. V primeru kakršnegakoli spora ali nejasnosti štejejo ta pravila za primarna v odnosu do vseh morebitnih drugih objav, bodisi v tiskani, elektronski ali katerikoli drugi obliki.
 

Piškotki (ang. cookie)

Kaj je piškotek ( angl. cookie )

Piškotki so datoteke, ki jih spletna mesta ustvarijo med obiskom. Spletna mesta v piškotke shranijo v naprave uporabnikov z namenom prepoznavanja nastavitev za spletno mesto, podatkov o profilu in drugih podatkov, ki jih je uporabnik uporabil pri dostopu. Njihovo shranjevanje se nadzira s pomočjo nastavitev brskalnika, ki jih lahko uporabnik po želji spreminja, torej omogoči ali onemogoči. Sam piškotek ne vsebuje ali zbira informacij. Piškotki so lahko shranjeni različno dolgo, le za trajanje seje brskanja ali pa veliko dlje. Piškotki, ki jih uporabljamo na naši spletni strani, ne zbirajo vaših osebnih podatkov, s katerimi bi vas bilo mogoče osebno prepoznati in ne morejo poškodovati vašega računalnika, tablice ali mobilnega telefona.

Začasni ali sejni piškotki (session cookies) so nameščeni, ko uporabnik odpre brskalnik, pa do trenutka, ko sejo konča in zapre brskalnik, s tem se piškotek izbriše. Spletna mesta jih uporabljajo za shranjevanje začasnih informacij, na primer elementov v nakupovalnem vozičku, za večjo varnost pri spletnem bančništvu, itd. Ker so taki piškotki shranjeni za krajši čas, je njihova invazivnost za zasebnost uporabnika lahko manjša.

Trajni ali shranjeni piškotki (persistent cookies) za shranjevanje trajnih informacij o obisku, izbranih možnostih, registraciji, nastavitvah jezika strani, gradnjo profilov uporabnikov, analiziranje prometa idr., ki bodo znova uporabljene ob naslednjem obisku spletne strani. Uporabljeni trajni piškotki ostanejo shranjeni, tudi ko uporabnik zapre brskalnik in zaključi sejo. Trajni piškotki lahko v računalniku ostanejo več dni, mesecev ali celo let.

Lastni piškotki (1st party cookies) so piškotki spletnega mesta, ki si ga uporabnik ogleduje, in so lahko trajni ali začasni. Spletna mesta te piškotke uporabljajo za shranjevanje informacij, ki jih bodo znova uporabila, ko uporabnik naslednjič obišče to mesto. Uporabljeni lastni piškotki vključujejo tudi obvezne piškotke, nujni za zagotovitev storitev, ki jih uporabnik zahteva in dostop do varnih območij spletnih strani.

Drugi piškotki (3rd party cookies) izvirajo od drugih, partnerskih, spletnih mest (ki na primer prikazujejo oglase na izvirni spletni strani ali merijo promet). Tretje strani lahko na ta način zbirajo podatke o uporabnikih iz različnih spletnih mest in jih uporabljajo za različne namene, od oglaševanja, analitike pa do izboljšave svojih produktov. Taki piškotki predstavljajo večji poseg v zasebnost uporabnika. Druge piškotke običajno naložijo tudi vdelani elementi npr. oglasi, videi in vtičniki socialnih omrežij.

 

Ime piškotka Opis piškotka in njegov namen Trajanje Izvor
Google Analitika
_gat Analitični piškotek. Piškotek se uporablja za omejevanje pogostosti zadetkov. 1 minuto Google Analytics
_ga Analitični piškotek. To naključno ustvarjeno unikatno število se uporablja za izračun podatkov o obisku našega spletnega mesta. 2 leti Google Analytics
_gid Analitični piškotek. Potreben za razlikovanje med uporabniki in sejami. 24 ur Google Analytics

 

Upravljanje in brisanje piškotkov

Obstaja več načinov za upravljanje in nadzor nad vašimi nastavitvami za piškotke. Z izbrisom ali blokiranjem piškotkov vse ali nekatere spletne strani, ki jih boste obiskali, ne bodo delovale pravilno ali enako učinkovito. Za upravljanje piškotkov vam večina brskalnikov omogoča, da sprejmete ali zavrnete vse piškotke, sprejmete samo določeno vrsto piškotkov ali pa vas opozori, da stran želi shraniti piškotek. Prav tako lahko izključite posamezne oglaševalne piškotke tretjih oseb. Če spremenite vaše nastavitve za piškotke v vašem spletnem brskalniku, bodo, razen če izbrišete ali blokirate vsak piškotek posebej, spremembe veljale za vse spletne strani, ki jih obiskujete, in ne le za naše spletne strani. Prav tako boste morali prilagoditi svoje piškotke za vsak brskalnik posebej. Informacije o piškotkih se v spletnem brskalniku običajno nahajajo v razdelku “Pomoč”. Spodaj so povezave do razdelka “Pomoč” v nekaterih najpogosteje rabljenih spletnih brskalnikih:

zključitev piškotkov od drugod

Piškotke, ki so v uporabi na naši spletni strani, lahko onemogočite tudi po navodilih z namestitvijo posebnega dodatka (Opt-out Browser Add-on). Navodila za njegovo namestitev se nahajajo na spodnji povezavi:

Če spremenite ali izbrišete brskalnikovo datoteko s piškotki, spremenite ali nagradite vaš brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogočiti piškotke.

 
 
 

Pogoji veljajo od 10.10.2020